vineri, 26 iulie 2013

Cum sa iti corectezi miopia sau hipermetropia facand exercitii pentru ochi

V-ati saturat sa tot cautati raspunsuri despre cum sa corectati vederea executand exercitii oculare si nu ati gasit?Atunci ati ajuns bine pe blogul acesta!Am sa va impartasesc toate exercitiile pe care eu le-am cules din diferite carti si am reusit in doar 3 saptamani sa imi micsorez dioptria la ochiul drept cu 0.25. Initial am avut -0.75 la ochiul drept,dar acum am scazut la -0.50.La cel stang am 0.

Metoda folosita de mine pentru a renunta la ochelari asigura corectarea defectelor de vedere datorate imperfectiunilor globului ocular (miopie, hipermetropie, astigmatism, prezbitism) sau a musculaturii extraoculare (strabism).

Deoarece miopia, hipermetropia si astigmatismul sunt date de deformarea globului ocular, prin contracararea acestor deformari cu ajutorul musculaturii, iti vei putea recastiga forma perfecta a ochiului, si deci vederea perfecta. Astfel, vei putea renunta definitiv la ochelari in numai cateva luni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu